Zapisz się na kurs
Fotostarzenie i fotoprotekcja skóry - Webinar
Fotostarzenie i fotoprotekcja skóry - Webinar
Cały opis
Opis SZKOLENIA
WEBINAR pt: Fotostarzenie i fotoprotekcja holistycznie. Fizjologia fotostarzenia skóry, domowe i gabinetowe sposoby ograniczania skutków ekspozycji na czynniki środowiskowe.
Zakres tematyczny:
-
Zapoznanie się z mechanizmami zachodzącymi w skórze pod wpływem stresorów środowiskowych takich jak: promieniowanie UV, IR, HEV, zanieczyszczenia powietrza, dym tytoniowy
-
Nie tylko filtry: co powinna zawierać holistyczna pielęgnacja fotoprotekcyjna
-
Zabiegi wspomagające fotoprotekcję oraz naprawcze po ekspozycji na promieniowanie UV.
kurs skierowany jest do:
Kurs dedykowany jest dla kosmetologów oraz osób zainteresowanych świadomą pielęgnacją i profilaktyką fotostarzenia
kursant otrzymuje:
-
skrypt w PDF
-
certyfikat w PDF
Czas trwania
21 CZERWCA 2023
START 19:00 (około 1,5h)
Otrzymujesz 3 miesięczny dostęp do nagrania webinaru
Możesz do niego wracać ile razy chcesz i kiedy chcesz!
NA ŻYWO
Instruktor

mgr Anna Parzychowska - Parol
Ukończyłam studia magisterskie w Wyższej Szkole Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie na specjalizacji kosmetologia estetyczna. Jestem również magistrem historii sztuki, absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz tłumaczem języka angielskiego. Od kilku lat oddaję się bez reszty swojej największej pasji – kosmetologii. Jako wykładowczyni akademicka, szkoleniowiec i właścicielka studia kosmetologii KOS propaguję kosmetologię interdyscyplinarną, kładącą nacisk na holistyczne spojrzenie na skórę i partnerską współpracę terapeuty i pacjenta. Moim głównym obszarem zainteresowań jest fizjologia skóry, jej diagnostyka oraz układanie holistycznych planów pielęgnacyjnych obejmujących: pielęgnację domową i gabinetową, dietoterapię, suplementację, regulację rytmu okołodobowego i diagnostykę laboratoryjną. Jestem autorką artykułów, szkoleń, prelekcji oraz pierwszego w Polsce programu kosmetologii holistycznej dla studentów studiów magisterskich z zakresu kosmetologii.
